En dag i solen ☀️

(null)


Idag har jag större delen av dagen suttit ute på min balkong, vet dock inte om jag fått någon färg hehe. Men skönt har det varit ändå att sitta där. Jag lyssnade lite på ljudböcker, gjorde lite på min önskelista, fyller år ganska snart. Målade även mina naglar, men framförallt så njöt jag av solen 😊☀️

Just nu kollar jag på film. Efter att den är slut blir det direkt i säng. Börjar ju ändå 6.00 imorgonbitti, lär vara skapligt nervös. Vår nya chef har sin första dag hos oss. Hoppas att det ska gå bra, vilket jag tror att det kommer göra.

Har slarvat lite med maten idag, vilket inte är bra. Men jag mår trots allt bra. Blir nog lite kvällsmackor innan jag lägger mig. Låter som en bra idé 👍🏻

Men ja nu så ska jag se vidare på filmen & nog göra lite mackor, låter som en bra idé. Ha en fortsatt trevlig söndagskväll på er. Kram 😊

Kommentera här: