Gårdagen!

(null)

(null)

Igår var tanken att jag skulle suttit ett tag på Espresso house & tagit de lugnt. Men min mage var riktigt bråkig, så det blev ungefär ca 40 minuter. Annars brukar jag sitta minst 2-3h, så jag blev besviken när jag var tvungen att gå redan efter knappt 1h 😔

När jag kom hem så blev det outhärdligt med magen. Men jag kunde vila en stund innan jag bestämde mig för att gå o handla lite & sen även stans bästa kebabtallrik 😊 Blev också godis till Mellofinalen. Tyckte de var rättvist att Benjamin vann. Gillade även Martins bidrag. Det kommer säkert gå bra för Benjamin i eurovision, de tvivlar jag inte på 😊

Natten har varit lite jobbig. Tagit 3 tabletter, 1 inatt & 2 nu tidigt imorse. Gav upp runt åtta tiden för att sova vidare, så nu kollar jag på Rederiet & lär gör de ett tag till.

Senare idag tänkte jag cykla hem till mina föräldrar för att fika. Ska försöka få att gå en promenad med Nisse också. Behöver ju lite frisk luft & Nisse behöver en kisstur. Perfekt kombination då 👍🏻

Nä nu ska jag rita lite i en av mina målarböcker & kolla vidare på Rederiet. Kram på er 😊

Kommentarer:

1 Susanna:

Vilken go fika :)

Svar: Ja den var verkligen god! Synd att jag inte kunde ha min långfika som jag annars brukar ha.
Lina Sandell

Kommentera här: