Mitt senaste paket från jfr 😊🛍

(null)
Makeup Revolution Re-loaded palette - Iconic Fever

(null)


(null)
Makeup RevolutionXSoph Eyeshadow Palette V4

(null)


(null)

Igår hämtade jag ut mitt paket från jfr som jag beställde i fredags. Så snabb leverans ändå 👍🏻

Dock så blev det lite "strul" när jag skulle hämta ut paketet. Hon som skulle plocka ut de till mig utlämningsstället hittade inte mitt paket & då tänkte jag att det hade försvunnit, vilket skulle såklart vara tråkigt om det hade hänt. Så hon fick mitt namn & mobilnummer så skulle hon ringa mig när hon hade hittat det. När jag var halvvägs hemma så ringer hon o säger att hon hittade paket o glad som jag är vänder jag tillbaks 😊 

Anledningen till att hon inte hittade mitt paket var att hon hade sökt i Postnords system & inte i DBSchenkers som mitt paket hade kommit med. Inte konstigt när dem har 3 olika ombud + att deras största ombud är Postnord & då tror dem direkt att det är dem. Men aja ett gott slut blev det o jag fick hem mitt paket 👍🏻

Skorna har jag sen tidigare i grått & beige/brun. Väldens mest skönaste skor jag har gått i 👌🏻 

Dem röda har jag velat haft ett bra tag. Men oftast har dem varit slut i min storlek som är 37 eller så har dem varit helt slut. Har frågat jfr om dem skulle komma in igen, men då har jag fått i svar typ att dem inte tillverkas hos leverantören längre & såklart blev jag besviken o tappade hoppet lite grann. Men sen när jag var inne på jfrs hemsida i fredags så såg jag skorna & blev glad o såklart blev jag ännu mer glad när jag såg att min storlek fanns kvar + att det nog var en utav dem sista paren i min storlek, lycklig som få 😍👟

Blev även ett par i silver hsha. Så så cool är dem 😜 Lite unikt ändå att ha ett par skor i silver. Ibland får man sticka ut lite i mängden hehe.

Det blev också 2 snygga sminkpaletter från Makeup Revolution. Dem fullständiga namnen står under var dera bild på paletterna. Är så nöjd & färgerna är så fina! 😍👌🏻

Såklart blev det ett par solbrillor också 😊 Dem är lite små i storleken, alltså glaset eller vad man ska säga. Dem sitter bra på mig, det är bara glaset som är mindre. Gör inte så mkt, dem går att använda ändå 👍🏻

Är som vanligt nöjd med alla grejerna & nu kommer jag kunna glida runt i as coola skor i sommar 😎😄👟

Kommentera här: