Så så fina! 😍❤️

(null)

Ifredags hämtade jag äntligen ut mitt paket med min marmor servis från Cellbes.se & jag är verkligen nöjd 👌🏻 Som vanligt var det fina Linda-Marie Nilsson som hade länkat dem i sin instastory för ett par dagar sen & då kunde jag inte låta bli att klicka hem 😃

Blev även lite underkläder som jag hämtade ut igår, dock ser dem enorma ut & nej blir ingen bild. Vissa är emot att man visar underkläder på nätet, men jag förstår inte att flera accepterar bikinis. Men ja det blev totalt 11 st. 6 st i typ ribbat mönster om man säger så. 2 mörk blåa, 2 ljus/klara rosa & 2 vinröda. Blev även 5 st i vanligt material eller vad jag ska säga. 1 svarta, 1 ljus rosa, 1 vit med rosa prickar & 2 vita med blommor på & rosa kant. 

Jag valde i storlek 38/40, men jag skulle lätt kunnat haft mindre storlek. Men alla paren är i hög midja & dem satt faktiskt bra, provade några av dem. Dock blev jag skeptisk när jag såg underkläderna för första gången & tänkte att någonting har blivit fel. Fast de blir nog inte så tokigt ändå. Blir nog bra 👍🏻




Kommentera här: