Gott nytt år! 🎉🍾🥂

(null)

Ja så var det nytt år då.. Jag gjorde inte sådär jättemycket mer än att var på min balkong vid tolvslaget. roligare än så blev det faktiskt inte..

Men ja jag hänger inte läpp för de inte.. Jag är ofta själv när de kommer till nyår. Är trött på att de alltid ska vara jag som ska ta initiativ till att hitta på saker med mina vänner. Men ja det är väl bara att inse vilka som är ens riktiga vänner o så. 

I slutändan så är väl "ensam är stark". Men ja jag är van & nu dem närmsta dagarna så tänkte jag plocka ut lite speciella minnen från året som gått o skriva lite om dem. Hoppas ni ska tycka de vore roligt att läsa. 

Nä nu kallar sängen på mig. Godnatt på er & hoppas att ert nyår har varit super vart ni än befunnit er. Kram! ❤️

Kommentarer:

1 Mattis:

Gott nytt år på dig. Du är en fantastisk tjej som är underbart vacker.

Svar: Åh tackar mycket!
Lina Sandell

2 Mattis:

Var så lite. Synd jag aldrig fick ta en fika med dig.

Svar: Vadå ta en fika med mig? Vad snackar du om?
Lina Sandell

Kommentera här: