Bjuden på middag.. ❤️🍴

(null)


Ifredags efter jobbet bjöd G mig på middag tillagad hemma hos mig. Så fin han är 😊 Mysigt att han kom förbi lite sådär spontant. Han var egentligen nere förra helgen för att kolla in en lägenheten, men den blev tyvärr såld innan han hann på någon visning. Nu denna helgen var han nere för samma sak & jag hoppas att de gått bra. Han ska renovera lägenheten o sen sälja den. Var iaf vad han sa till mig.

De var iaf mysigt att han kom förbi & lagade mat. Främst så lagade han för sin egen skull, därav att jag bara har ett kycklingben på tallriken haha 😅 Men ja de gjorde inte så mycket, hade ätit tidigare under dagen på jobbet. 

Vi hann inte umgås så mycket som jag ville. Igår var jag tvungen att gå upp tidigt för att jobba redan 7.15. Orättvist att han fick ligga kvar ett tag längre o sova gott. Men nästa gång hoppas jag att vi kan ha en mysmorgon ihop.

Den kommande veckan jobbar jag 2 kvällar & 2 morgnar. Skönt att jag har helgen fri. Denna helgen har varit tuff, men rolig. Sällan jag jobbar hel helg, så detta var lärorikt. 

Nä nu ska tänderna borstas & sen blir det sängen för att invänta en lång dag på jobbet imorgon. Godnatt på er 😊

Kommentera här: