Äntligen!!! ❤️❤️

(null)
Så så jäkla gott!!!! 😍❤️ Finns på mitt jobb för 15kr påsen.

Vid tre tiden åkte jag till stan med pappa & äntligen fixade en ny dvd-spelare. Så jäkla skönt att ha en ny igen. Så ikväll blir de att kolla på en del avsnitt av Skilda världar. Har volym 12-15 att plöja igenom. Men jag lär nog kolla på några nu innan maten jag ska laga. Sen kanske det blir att kolla på något annat. Behöver inte tjata ut Skilda världar med en gång. 

Hittade min nya dvd på Clas Ohlson för 599kr. Bra pris för att vara en dvd-spelare. Pappa hade även kollat upp samma spelare på Mediamarkt & där kostade den 630kr. Så ja jag sparade runt 31kr. Bra fynd ändå 😊 Splelaren är från Sony.

Till middag senare ikväll så ska jag laga fläskytterfilé med färdigköpt potatisgratäng, tror jag sa det i förra inlägget. Vet dock inte hur jag ska göra med filén, men det blir nog att jag steker o sen gör sås som filén får ligga o puttra i. Men ja det blir nog att jag gör maten om någon timme eller så. Är inte direkt hungrig nu. Så 1-2 avsnitt till av Skilda världar & sen fixa mat.

Imorgon blir det en sväng till mina föräldrar för fika eller så drar vi ut till skogen om det är fint värdet. Får se vad som händer. Idag har de små snöat lite, iaf när jag o pappa var på stan.

Nä nu ska jag se vidare på Skilda världar. Så ni får ha en fin lördagskväll. Kram på er 😊

Kommentera här: