Ska försöka att bli nyttig 💪👍

 
 
I fredags så beställde jag lite egen gjorda müsli blandningar. Var lite klurigt hur de skulle bli. Men jag hoppas att det blir bra. Blev fyra sorter varav 2 st med red & mango mix. Har för mig att de skulle ta 7-10 dagar att få hem blandningarna. Så inte nästa vecka men nästa igen bör dem komma. Är mest nyfiken på banan/blåbär mix & mango & red mix. Topisk mix låter inte dum heller. Får se vilka jag tycker är godast. Blir nog att jag har något slags smakprov när dem väl har kommit.
 
Jag vill bli lite mer nyttig eller vad man ska säga. Enligt mig själv så tycker jag att jag äter aldeles för mycket bröd. Så jag hoppas att dessa blandningar ska bli goda, för då kan jag äta de tillsammans med fil, yoghurt eller något annat gott. Får ju ha en varierande kost & inte bara äta en massa bröd. Visst det är enkelt osv, men inte alltid så nyttigt. Kommer med en recension när jag fått dem o sånt där. Hoppas på det bästa helt enkelt :)

Kommentera här: