171024 - Kort jobbpass!

 
 
Igår så fick jag sms om att ett av mina paket från Campadre var klara att hämta ut, men oturligt nog så var det inte på det vanliga stället som jag brukar, utan det var på Citygross & det ligger en bit ifrån mig, men inte jättelångt ifrån. Eftersom det blev lite utdraget på jobbet igår innan vi skulle stänga så fick jag hämta ut paket idag (bild 2). Jag är helt ok nöjd med grejerna, inte vad jag hade föräntat mig precis, men ja dem duger ändå (y).
 
Påslakan settet fick jag igår också, men det kom i min postbox & jag är faktiskt nöjd med det. Blir till att prova de nästa gång jag ska byta lakan. Spännande & se om det kommer passa, men ja det tror jag. Snyggt är det iaf, lite kraftigare mamor mönster än på dem andra grejerna.
 
Annnars idag händer inte allt för mycket. Blir ett kort jobbpass om lite mindre än 2h. Skönt faktiskt efter en lång dag på jobbet igår. Men innan jobbet så tänkte jag bege mig till stan för att hämta ut mina p-piller. Ringde till min barnmorska igår & berättade att dem piller hon hade skrivit ut till mig när jag var där för cellprovstagning, dem har tydligen utgått & då skrev hon ut en annan sort som är inprincip likadan. Så ja jag hoppas att den ska funka lika bra som den jag har nu. Har 1,5 karta kvar av min sort jag har nu.
 
Efter jobbet så blir det att handla lite. Är sugen på äggmackor till kvällsmat idag tror jag & vi har billiga ägg nu denna veckan, så ja då passar det perfekt att koka några o ha på mackan. Blir även att hämta ut ytterligare ett paket till, men detta paket ska jag hämta ut på de ställe jag brukar. Så ja de är skönt! När det är på de vanliga stället så brukar jag hinna hämta ut efter jobbet när jasg jobbar kväll, vilket jag inte kunde igår när de paket jag hämtade nu på förmiddagen var på ett ställe på andra sidan stan. Livet utan körkort suger ibland haha.
 
Tanken är att efter att jag hämtat ut på apoteket så tänkte jag köpa med mig lite Subway & käka de innan jobbet eller ja det blir på jobbet, men innan jag börjar. Blev så sugen på det igår. Så ja jag tror att jag slår till på det. Men jag lär ju vara på jobbet isf mellan 45-30 min innan jag börjar, men ja det är ok tycker jag. I vanliga fall är jag där allt ifrån 20 till 10 min innan jag börjar. Skönt att vara lite tidig för då hinner man varva ner & dricka något innan.
 
Men ja ni får ha en fin tisdag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentarer:

1 Sandra Rosén Dahlgren:

Å bäddsetet verkar jätte fint! :)

Svar: Ja men verkligen! 😊
Lina Sandell

Kommentera här: