171013 - Härlig morgonpass!

Våra fina Halloween exponeringar i vår butik. Hoppas på att vinna tävlingen vi har :)
 
Idag har jag jobbat ett morgonpass & det var så skönt som helst. Slutade vid halv fyra & efter jobbet så handlade jag hem lite grann. Till middag idag så ska jag ha lax med räkor & citronsås till samt potatis. Innan jag kan börja så måste laxen ligga o tina lite grann. Var inte säker imorse vad jag ville ha till middag, därför jag är tvungen att vänta en rätt så bra stund nu. Tänkte att jag skulle ha tärnad lax, har nämlingen ingen lämplig form för att ha det i ugnen. Men ja det ska gå bra ändå :)
 
Senare ikväll blir det nog att kolla på film med G. Han är uppenbarligen ner i Skåne denna helgen, kanske inte så konstigt när han fyller år imorgon. Så ja det blir myskväll med honom & imorgon blir det ett kort pass o så skulle de blivit på söndag med, men då fyller min ena syster 25 år. Tidigare i veckan så tog jag mig ledigt för att kunna följa med nu på söndag. Sen så blir de full rulle nästa vecka med massa jobb (y).
 
Just nu så kollar jag på tomtemaskinen, alltså julkalendern. Fick feeling igår & började kolla på julkalendrar. Jag såg hela Trolltider, går rätt så snabbt om man kollar under en dag. Men jag ska försöka hejda mig lite vissa dagar så att inte jag sätt klart allting innan oktober är slut hehe :p.
 
Nä nu så ska jag kolla vidare på kalendern & sen laga middag när laxen är färdig tinad. Så ja ni får ha en super fin fredagskväll. Kram på er :)

Kommentera här: