171012 - morgonpass imorgon!

Denna fina lykta köpte jag i tisdags när jag var på stan & köpte födelsedagspresent till min ena syster som fyller år på söndag. Köpte även en försenad födelsedagspresent till min bästa vän som jag ska träffa om 2v 😊


Vid fem i nio så ringde ett nr som jag inte kände igen, men jag svarade ändå & det var min DC som ringde o frågade om jag kunde jobba ett morgonpass imorgon, vilket jag kunde. Så skönt med ett morgonpass. Kanske inte att stiga upp tidigt, men att få sluta tidigt är ett plus 👌🏻

Idag vaknade jag vid halv 7 för att ha tvättid vid 7 & snart ska jag ner för att hänga upp min tredje samt fjärde tvätt o därefter blir de att lägga in dem sista tvättarna. Hoppas på att bli klar till vid 12 då min tvättid är slut. Men ja det ska nog gå bra. 

Lite ovant att min dc ringde mig, eftersom det brukar vara chefen eller butiken som ringer mig. Men ja hon kanske var i vår butik just då när hon ringde. Så ja nu har jag hennes nr i min telefon, kan alltid vara bra att ha. 

Nä nu ska jag ner till tvättstugan & sen blir det faktiskt att börja kolla på julkalendrar. Jag kan faktiskt inte hålla mig längre 🙈 Så ja det ska bli mysigt. 

Ni får ha en fin torsdag, trots att de regnar & är blåsigt ute, iaf där jag bor (Trelleborg). Kram på er 😊

Kommentera här: