Sena tidens shopping! ❤️👟💰

(null)

Otroligt sköna skor från märket fila, min första sak från de märket 👌🏻❤️👟 Finns på Junkyard.com 😊
(null)

Dessa snygga produkter köpte jag på oroliga sidan Campadre.com 😊 Dem har galet sjuka rabatter 👌🏻 Ljusstakarna har kreatörer Linda-Marie Nilsson tipsat om otroligt många gånger på sin instagram, så jag kunde till slut inte motstå dem hehe 😌
(null)

Nu när det är black friday imorgon så har vissa hemsidor black weekend bl.a. Glitter 😊 Så ja jag slog till på lite nya örhängen. Alla förutom krans örhängena är i äkta silver. Passar perfekt till jobbet nu i december 👍🏻

Är mkt nöjd med allt jag shoppat på senast. Blir säkert något mer imorgon när det är sådan sjuklig rea i stort sätt överallt. Är lite sugen på nya böcker hehe. Blir säkert att jag hittar lite klappar också 😊

Kommentera här: