170514 - Härlig eftermiddag/kväll igår 😊🎥

 
Igår vid halv tre tiden så åkte jag & min vän Sebbe in till Malmö med tåget. Väldigt trevlig tur blev det. Vi var på bio & såg King Arthur: Legend of the sword. Den var verkligen bra! Helt klart sevärd på bio & annars också :)
 
Innan bion så gick vi lite i stan & vi åt även på Burger King, väldigt gott! Jag åt en Chicken tendercrisp, väldigt god faktiskt :) Vädret var otroligt fint igår, upp mot 20 grader (y). Så ja vi var verkligen nöjda!
 
Nästa gång vi ska gå på bio blir redan nästa månad & då ska vi gå o se på Wonder women. Sen därefter så blir det nog inte bio förren i november. Men man vet ju aldrig.
 
Idag så vaknade jag vid tio i nio & dem två första timmarna så kollade jag på ett avsnitt av Ex on the beach, ett av Biggest loser & ett av Skam. Effektiv morgon! Nu sen nästan tjugo minuter tillbaka så kollar jag på Rederiet & det lär nog bli så resten av dagen också samt plugga lite körkortsteoeri lite sporadiskt. Ingen höjdar dag precis, men det är skönt med en slapp dag ibland. 
 
Så ja ni får ha en super fin söndag, så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: