170325 - Vunnit på Tradera :)

 
 
Gick med på tradera i veckan & jag hittade en serie jag har velat ha väldigt länge. Men så har den varit slutsåld ett ganska bra tag eller ja praktiskt taget i ett par år. Men nu så när jag var inne o kollade litepå Tradera så såg jag att serien fanns där. Visst det blev lite dyrt, men det är värt varenda krona :)
 
Jag budar även på serien Pappas flicka, men den har några dagar till, närmare bestämt 8 dagar kvar. Så det kan hända att den inte blir min. Jag ska absolut se till att den blir min. Änn så länge är det bara jag som har lagt ett bud på den. Så jag får helt enkelt se hur det blir.
 
Men jag har typ lärt mig att man ska lägga bud i typ sista minuten, för då trissas inte priset upp så mycket som det gjorde just nu. Men som sagt är detta en guldkorns serie, så det få kosta typ vad det vill eller ja inte över 1000 spänn. Men nu var det ett prisvärt pris.Blev 172kr per säsong. Kanske lite mer än vad en tv-serie säsong brukar kosta. Jag är bara så så glad att jag äntligen fick tag på en väldigt bra serie :)
 
Idag händer inte allt för mycket. Jag vakande vid elva tiden & det var inte alls meningen att det skulle bli så. Men ja det var skönt att få sova så länge. Har inte direkt ätit någon frukost. Åt lite grann av det jag beställde hem igår. Men pommesen var typ sumpiga o inte alls goda, fast de gick o äta lite grann ändå. Huvudsaken iaf (y).
 
Annars idag är ju planen att jag ska diska undan lite & städa upp i de stora rummet. Lika bra att göra det nu innan jag börjar kolla på någon serie eller film.
 
Senare idag går Djungel-George på kanal 11. Så ja det blir en eftermiddagsfilm på tv. Så innan dess så måste jag då ha hunnit diska samt städa undan i köket & då är det lika bra att börja nu så att man får det gjort.
 
Ikväll händer nog inte allt för mycket. Blir nog en lugn hemmakväll om jag inte kommer träffa killen jag träffar & nej just nu finns det inga planer på att vi kommer bli tillsammans. Han har mycket annat att fokusera på i sitt liv just nu, bl.a sin utbildning han vill gå & då gör det att han inte hinner eller så att ha tid för ett förhållande. Så ja nu vet ni det ligger till!
 
Ha en super fin lördag så hörsvi snart igen. Kram på er :)

Kommentarer:

1 Mattis:

Men vad är du och killen då? Dejtar ni bara? Eller ni är kk? Eller hur ser ni på varandra? Är ni inte kära i varandra?

Svar: Om jag måste stätta någon stämpel så är vi väl kk. Vi båda tycker om varandra en del, men han är inte behov av ett förhållande just nu eller vad man ska säga. Han vill fokusera mer på att plugga så att han får någon slags utbildning & de stöttar jag honom i fullständigt, men att jag blir lidande pga de tänker jag inte så mycket på. Jag är bara glad för hans skull om han vill göra något som får honom att må bra, även om det skulle innebär att han flyttar långt långt ifrån mig. Men som det ser ut just nu så vill han inte ha ett förhållande. Så ja vår stämpel är väl kk. Men jag har inte träffat honom sen den 31 mars på förmiddagen..
Lina Sandell

Kommentera här: