170316 - Ett par sköna lediga dagar ✌🏻

Har jag tur så är jag ledig fram till tisdag på jobbet. Skönt! Behöver verkligen lite ledigt nu!


Imorse kunde jag inte sova till mer än vid åtta, men jag gick upp vid typ tjugo-kvart i nio efter lite koll på mobilen. Sen typ när jag gick upp så har jag kollat på 2 Beck-filmer. Men det är så uttjatat. Sen i söndags har jag sätt över 6 stycken Beck-filmer. Så ja nu får det bli en paus & då blir det lite Disney maraton. Passar perfekt nu när jag har massa nya Disney filmer. Såklart går jag i nummer ordning 👏🏻

I helgen blir det eventuellt kläddrensning med min mamma. Jag har så fruktansvärt mkt kläder som jag kan sänka eventuellt släng, beror på hur dem är i sitt skick o så. Annars blir det bara att njuta av att vara ledig. Skulle dock jobbat på lördag, men de passet bytte jag med en kollega för några veckor sen när hon inte kunde ta sitt. Smidigt när man kan göra så 👍🏻

Men ja nu blir det ett Disney maraton ett par timmar framåt. Blir även att städa upp lite här hemma & senare diska samt dammsuga. 

Så ja ni får ha en forsatt trevlig torsdag. Kram på er! 🎀💕

Kommentarer:

1 Astrid:

Vad heter killen du dejtar? Man börjar ju bli nyfiken nu eftersom du nämner honom sp mycket!

Svar: Mycket & mycket vet jag inte om jag gör. Men jag vill typ hålla det hemligt ett litet tag till. Vi har snart träffats i ett år. Det finns inga sådär tydliga tecken på att vi kommer bli tillsammans eller så. Det får tiden helt enkelt visa. Men vi båda tycker om varandra en del :) Det skiljer iaf 3 år mellan han o mig.
Lina Sandell

2 Astrid:

Men du skriver ju om honom i ungefär varannat inlägg, och har ni träffats i 1år så är det väl ändå ganska seriöst...? Eller ni träffas bara för att ligga?

Svar: Seriöst tror jag inte.. Även om jag skulle vilja det. Men ja vi ses för att umgås o ha kul & sen om det skulle innebär ett eller annat ligg ja då får det väl gör de. Huvudsaken att båda mår bra när vi ses.
Lina Sandell

Kommentera här: