170301 - 3 månader kvar!

Lite Selfies som finns på min instagram @liinaasandii :)
 
Vid ca halv nio så drog killen jag träffar. Igår var enda gången på hela veckan som han kunde ses på, sad! Men aja jag klarar mig. Vi kollade på Deadpool via hans dator igår, helt okej film. Kanske inte den bästa vi har sätt tillsammans. Vi hann iaf inte äta frukost ihop imorse eftersom han snooza lite för länge så han var tvungen att dra med en gång typ när han väl gick upp. Han är en riktig sömntuta när han sover här haha, så gulligt.
 
Idag så skulle jag haft tvättid, men jag kände bara igår & kanske i förrgår att jag behövde typ sova ut idag, men sen så kom han igår så då var de ännu en anleding till att avboka tvättiden. Blir att tvätta hos mina föräldrar till helgen istället, skönt! Förutom att deras tvättmaskin tar typ 2h på sig att ta sig igenom 1 tvätt. Men aja det är bättre än ingeting + att jag behöver inte anpassa mig för några tider som man behöver i tvättstugan här hemma.
 
Jag skulle även varit ledig helt idag, men så behövdes en extra person idag pga frysrengöringen imorgon eller ja någon slags rengöring. Vi ska iaf packa ner en massa varor i lådor o så. Men till saken den att jag kanske får ta kassan & dem två andra packar ner. Standard att alltid få sitta i kassan. Så jag ska typ se till så att jag kan få vara lite på golvet. Fast från början skulle jag ha jobbat idag, men sen ändrades schemat om pga att vi fick rengöringen inbokad till imorgon. Så igår i typ panik så sattes jag in till att jobba idag ändå. Men aja det är inget långt pass, så jag klarar mig.
 
Det blir typ att lägga sig direkt när jag kommer hem sen från jobbet. Ska upp sjukt tidigt imorgon för att vara med på rengöringen.. Börjar halv 6, fast de positiva är att jag slutar halv 11. Skönt! Kan då ta en powernap när jag kommer hem, super skönt ju! (y).
 
Senare idag innan jag ska iväg till jobbet så ska jag hämta ut ett paket om jag orkar. Annars gör jag
det efter jobbet ikväll om vi inte kommer ut sjukt sent från butiken. Tänkte hämta de igår, men då blev det sent + att mitt postombud stänger 21 på kvällen. Så ja jag får se hur jag gör idag, annars tar jag det på vägen hem från jobbet imorgon. Känns nog inte som att jag kommer palla mig ut en extra gång idag bara för att. Återstår & se hur jag gör. Är iaf mitt paket från adlibris.com som väntar på mig. Det kommer att bli hämtat idag eller imorgon. Får se hur jag känner mig sen när mitt alarm ringer, har ställt ett ifall jag orkar bege mig då o hämta det.
 
Nä nu så tänkte jag vila en stund så att jag orkar med att jobba sen typ.. Även om det är ett väldigt kort pass så kan man känna sig trött ändå. Det är ju all väntan jag får stå ut med idag. Inte okej & förresten så är det exakt 3 månader kvar idag tills jag blir ett år äldre, nämligen 23 woop woop! Hoppas jag är ledig då :) En annan kollega försökte byta bort sitt pass när hon fyller år om typ 2v. Men jag o en annan kollega tyckte att de var typ onödigt. Ibland får man ju ta att man jobbar på sin födelsedag. Jag sa iaf till henne att hon skulle prata med någon annan som är lite ansvarig nu när vi står utan bc. Så ja det löser sig nog. Hon ville iaf att jag skulle ta hennes pass.
 
Aja nog snackat för idag. Nu blir det att vila en stund. Så ja ni får ha en fin onsdag & kram på er :)

Kommentera här: