170717 - Officiellt semester nu! :D

Bild ur mitt arkiv! :)
 
Idasg har jag inte så jättemycket inplanerat. Men det är iaf väldigt fint väder & jag tänkte att jag nog skulle ta en sväng ner till stan. Jag behöver bl.a lite fler solglasögonfodral o därefter kanske jag köper med mig lunch hem eller så tar jag med mig lunchen hem till mina föräldrar o chillar där lite. Får helt enkelt se vad jag gör, men en sväng till stan blir de nog allt :)
 
Annars så har jag officiellt semester nu & det är så så skönt! Tanken är att jag typ skulle städa & diska idag, men eftersom det är rätt så fint väder ute så ska jag istället bege mig ut & sen en sväng hem till mina föräldrar tror jag. Så jag kommer packa ner lite ritsaker & kanske någon bok för att sen efter en stund på stan koppla av ett par timmar hos mina föräldrar.
 
Just nu så är det 17 grader där jag bor, alltså Trelleborg. Helt ok väder, men det ska bli runt 19-20 grader hela veckan & det är ju ok de med. Så istället för att sitta inne hela dagen så tänkte jag göra mig lite i ording nu för att dra mot stan sen o på vägen till mina föräldrar så blir de nog att köpa med någon lunch, kanske subway, får se vad jag blir sugen på.
 
Imorgon blir det att klippa sig som jag nog har berättat om tidigare, vilket ska bli otroligt skönt. Inget kul när man har känt i topparna att de är en aning slitet. Så ja det slitna ska borta & denna gången ska jag bara klippa det. För dem två senaste gångerna så har jag slingat de & denna gången så ska jag låta håret vila. Även om det var ca ett år mellan dem gångerna, så kan det vara skönt att låta håret vila ifrån det.
 
Nä nu så ska jag fixa mig färdigt för att sen bege mig mot stan. Så ja ni får ha en fin härlig måndag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: