170224 - En skön ledig dag!

Målade om mina naglar igår till en ny fräsch färg!
 
idag är jag ledig, så så skönt! Men dock har jag båda mellanpassen i helgen, helt okej. Blir iaf en slant i kassan (y). Solen skiner på för fullt nu, men jag hinner inte gå ut nu. Jag måste ta tag & städa mitt hem. Måste verkligen göra någoting åt typ bombnedslaget eller ja det känns som att det är så. Vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag tror nog att det blir köket med all disk.
 
Annars idag händer inte allt för mycket. Killen jag träffar kanske kommer förbi ikväll så att vi kan snacka lite, vi har de absolut inte dåligt.. Men vi måste bara reda ut vart vi har våra känslor osv. Jag känner på mig att det kommer bli jobbigt. Fast vi måste ändå ta detta snack så att vi vet vart båda står osv. Hoppas bara det kommer något positivt ur det hela. Men ja det är bara att vänta o se.
 
Dock är jag små hungrig nu, men jobbar jag på bra med städningen o så, så kanske jag kan unna mig något gott från stan. Får först se hur bra det går med allt. Är verkligen på tiden att jag gör en upprykning med mitt hem. Jag kan inte bo i denna "svinstia". Det kommer ju ingen att må bra av ju, varken jag som bor här eller den som kommer på besök. Så ja det är bara att sätta igång!
 
Så jag ni få ha en fin fredag, för det ska jag ha sen när jag städat o så. Även om det kommer ta tid så kommer det att vara värt det :) Så ja ha en fin dag. Kram på er :)

Kommentera här: