Kanske får hoppa in på jobbet..

(null)


Vid halv elva ringde en kollega & frågade om jag kunde jobba 13.30 tills vi stänger pga att en annan kollega inte kände sig bra. Jag sa att jag är ju ledig idag & då sa han att han skulle kolla om någon annan kunde jobba o att sen ringa tillbaka om han inte skulle hittat någon annan.

Så ja nu är det bara att vänta o se om det blir jobb idag eller inte. Annars så ska jag iväg o handla senare. Blir nog tacos till middag, om jag då inte måste hoppa in på jobbet.

Ikväll händer nog inte allt för mycket. Blir nog att kolla på film eller något & imorgon nyår så händer faktiskt inte mycket.. Har faktiskt inget inplanerat. Inte ens några av mina vänner har hört av sig, förutom 1.. Men hon bor i Göteborg & de tar tid att ta sig dit osv. 

Men ja nu så kollar jag på Andra avenyn & väntar på hur det blir om jag ska jobba eller inte. Får jag inget svar vid typ 12 så tänkte jag ta mig en skön dusch & ikväll ska jag sova i rena lakan & en ny pyjamas jag fick i julklapp eller ja det är ett nattlinne med långa ärmar 😊

Ni får ha ett gott slut & ett gott nytt år! 🎉

Kommentera här: