12 dagar kvar / P-A-N-I-K-!

(null)

Känner mig aningen stressad angående julen. Liksom det är julafton nästa söndag & jag har inte fixat alla mina julklappar än. Har någon kvar till pappa & till mina syskon har jag alla kvar + en till min bästa vän. Förhoppningsvis är jag ledig på fredag & då kan jag gå till stan o kolla lite. 

Till helgen är jag ledig, vilket jag inte varit på över en månad. Så jag ska njuta till fullo. Har dock varit ledig någon enstaka söndag under dessa helger jag har jobbat. Så skönt nu med en ledig helg. Skulle dock varit ledig imorgon, men dem behövde folk på jobbet & då är det klart att man ställer upp. Idag fick en jobba dubbelpass för att de inte fannas någon annan som kunde ställa upp. Dålig stil faktiskt..

Blir att vara uppe en stund till innan ett par goa timmars sömn & jag får helt enkelt ta en dag i sänder nu fram till julafton. Annars kanske jag blir fullständigt sönder stressad eller något & det vill jag verkligen inte.

Men ja ni får ha det så bra så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: