170813 - min sista dag!

Dagens rubrik känns så dramatiskt. Men ja idag skulle det varit min sista dag på min semester & det blev ju inte så, utan min sista vecka blev en sjukvecka istället. Aja som det kan gå ibland..


Händer inte allt för mycket idag, förutom att jag kom på att jag skulle på ett läkarbesök sen ett tag tillbaka & en kollega frågade för inte så längesen om jag kunde jobba för henne o visst mitt svar blev att jag kunde. Men sen idag ringde en klocka i mig att jag inte alls kunde. Ska ju på läkarbesök samma dag som hon ville att jag skulle ta hennes pass, alltså 22/8. 

Ja ibland hänger inte riktigt kroppen o hjärna ihop med varandra. Liksom jag kopplade inte ihop att passet & läkarbesöket skulle ske på samma dag. Så tokigt det kan bli. Men ja läkarbesöket går före för att jag kan inte ändra tiden hos läkaren, det skulle bara bli krångligt. Hade de varit något lättare så hade jag ju såklart bokat om de o jag skulle inte ha jobbat den dagen från början heller. Aja som det kan bli ibland.

Så ja idag ska jag inprincip bara njuta av att vara ledig eller ja ledig o ledig. Men aja jag slipper jobba iaf. Fast det ska ändå bli kul att komma tillbaka imorgon & få möta alla kollegor igen, men även kunderna & stamkunderna. 

Just det, de är Pride här i stan idag. Jag bor i Trelleborg & förra året så började vi ha Pride o de blev nog lyckat eftersom vi har det i år igen. Men jag tror nog inte jag ska dit, isf om mamma o pappa ska dit, men jag vet inte. Det är iaf ett bra insiativ osv. Var o kollade på paraden förra året, faktiskt trevligt :)

Tänkte nu göra lite frukost. Tror det blir rostade mackor med en stor kopp oboy 👌🏻 till frukosten ska jag kolla på Greveholm 2. Jag tycker inte den är så särskilt julig av sig, så den funkar nu för att lindra min julkalender abstinens.

Men ja ni får ha en fin söndag så hörs vi snart igen kram på er :)

Kommentera här: