Äntligen! 😊🎥

 
Igår när jag var inne lite på Tradera för att kolla om där hade kommit upp något nytt om en serie jag gillar, Pappas flicka heter den. Sist jag budade på Pappas flicka så fick jag inte den, vilket var synd. Men denna gången när jag kollade så var där tre stycken uppe varav två var med fast pris & en som man kunde buda på. Men inte för att riskera att inte vinna denna gången heller så tog jag en utav dem med fast pris. Blev inte så dyrt heller, 407kr & då var frakten inräknad också. Blir inte så farligt när man vet att man letat som en galning efter något + att de har utgått överallt jag har letat. Så ja ibland har man tur 😊
 
Sen så när jag kollade runt lite mer så hittade jag en gammal serie som jag såg på sommarlovsmorgon när jag var liten, Emblas hemlighet. Jag har sporadiskt letat efter denna serien för ett par år sen men inte hittat den & nu när jag hittade den så slog jag till eftersom att de var till ett billigt pris, alltså så var det fast pris på den. Så jag är nöjd! 👍
 
Just nu så tror jag att jag är väldigt nöjd med min lilla samling av olika tv-serier. Jag har Sally, Skärgårdsdoktorn, Saltön, Skilda världar, Rederiet, Sjukan & Snart Pappas flicka. Mer än så är jag nog inte intresserad av. Jag har ju såklart någon ungdomsserie också, Livet enligt Rosa. Den var en favorit när man var yngre, annars var väl jag kräsen när de gällde serier när jag var yngre. Därför jag mest har lite mer vuxnare  serier i min samling.
 
Dem jag har köpt via Tradera nu lär ju komma om ett par dagar. Tippar att dem kommer att vara här senast torsdag eller fredag. Hoppas på det bästa helt enkelt. Huvudsaken är ju att jag blir nöjd 😊👍

Kommentera här: