160930 - Jobbpass ikväll & ännu mer jobb!💰

 
I onsdags kom jag tillbaka till jobbet efter en vecka beståendes av att vara sjuk, inget kul alls & nu går jag dessutom på en antibiotikakur som jag ska ta fram till 11/10. Inte så kul precis, men måste man så måste man. Har liksom inget val. Sen så ska jag på ett ytterliggare läkarbesök på tisdag & inför de så måste jag rena kroppen, får bl.a inte äta så mycket, vilket är tråkigt. Men aja de är ju några dagar kvar så jag hinner ju äta gott tills dess.
 
Idag börjar jag jobbet kl 15, så ja det är några timmar kvar. Men jag är rätt så hungrig & jag orkar inte laga någoting hemma typ. Så jag tänkte nog sticka till stan snart & se om jag kan hitta något att äta där, lutar nog åt Sibylla. Typ mitt stammis ställe, men det är gott! Men jag måste vara hemma senast två för att hinna byta om till jobbet. Jobba med mitt ex igår & ska även göra de ikväll. Ja de gick ju bra, vi stod t.o.m utanför butiken en stund & snackade igår. Så ja det börjar gå framåt känner jag & det är ju ett tecken på att vi båda har gått vidare helt o hållet. Han sa t.o.m att jag var välkommen & besöka hans lägenhet, får se hur det blir med den saken. 
 
Ikväll händer inte så mycket efter jobbet. Blir mest att ta de lugnt. Är ledig imorgon. Men f.o.m nästa vecka t.o.m 23/10 så jobbar jag 4-5 pass i veckan. Vi har ytterligare fått en sjukskrivning i personalen & under denna tiden har jag inte fått någon hel söndag, medan typ 3-4 andra har fått de. Jag får typ bara mellanpassen på helgerna. Vill jag jobba helg så vill jag att det ska vara en hel dag, halv går också bra. Men aja jag ska vara glad att jag har fått några pass överhuvudtaget. En del av dem är långa pass 11-20.15. Blir iaf bra med pengar nu till julen (y). 
 
Nä nu så ska jag klä på mig de sista & sen bege mig mot stan för att äta. Så ja ni får ha en fin fredag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: