160517 - 10h på jobbet!💰

 
Vid fem i nio så smsa min chef mig och frågade om jag kunde börjar tio istället för elva idag och visst ställer man upp för sin butik. Vi kommer ha all fokus på vår inventering vi har imorgon, så det är nog därför hon vill att jag ska komma in en timme tidigare. Så tio timmar på jobb idag, yeah!
 
Jag kommer säkerligen att vara rätt så död idag. Så lite druvsocker ska absolut vara med i min ficka idag för säkerhetsskull. Jag tror nog att jag får packa ner lite yoghurt som jag kan äta när jag kommer fram. Måste ha något innan jag börjar. För som sagt så ska jag ge mig iväg alldeles snart. 
 
Blir en lång dag imorgon med, 11-20.15. Är rätt så glad att jag slipper att gå upp i ottan för att börja kl fem med att inventera. Inte riktigt min greje faktiskt. 
 
Nä nu så ska jag klä på mig samt packa väskan för att sen cykla mot jobbet. Känner redan nu hur lång denna dagen kommer att vara. Men aja de ger pengar iaf (Y). 
 
Så ja ni får ha en super bra dag för det ska jag ha, kram på er :)

Kommentera här: