Finns ingen rättvisa här i världen 😥😔

 
Idag när jag skulle ner i tvättstugan för att börja tvätta kl 12 så kollajag ut i fönstret som jag brukar när jag går ner och då fick jag se till min syn att min cykel var bort och direkt blev jag såklart ledsen. Att detta ska just hända mig. Finns ingen orättvisa här i denna värld. 
 
Jag har såklart anmält den stulen hos polisen, men det är inte mycket dem kan göra åt de precis. Men den är anmäld iaf. Haft den i ute cykelstället i flera månader utan att de har hänt något. Men bara nu så är den borta. Vilka råttor de finns här i världen. 
 
Så den närmsta tiden för mig blir att gå väldigt mycket och i nöd fall får jag ta bussen. Exempelvis om jag har handlat efter jobbet. Men pappa säger efter att ha pratat med honom att han ska fixa en ny till mig, fast begagnad. Bättre än ingeting, men ändå.
 
Nä nu ska jag ta mig en dusch och sen vänta att min tvätt har korkat färdigt. När allt är färdigt med tvätten så tar jag mig en promenad hem till mina föräldrar och äter där tror jag. Beror på om dem har kommit på något att äta om inte så vill jag bjuda mamma på middag. 
 
Men jag hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag haft. Någon gång ska vara den första har man hört folk sagt. Men jag har klarat mig så så bra ifrån de. Nu vill jag bara ha körkortet och en egen bil så slipper jag cykleproblem. Så är det bara!

Kommentera här: