Folk som hackar på en..

Hitta bilden här
 
Jag förstår inte riktigt på folk som ska klaga hela tiden. Det ska typ alltid finnas någon som ska hacka på en bara för att man gör något som inte dem tycker om. Men låt mig vara, jag gör så som jag vill. Du/ni ska inte behöva säga åt mig vad jag ska göra och inte göra. Jag är vuxen och självständig, så jag kan faktiskt tänka själv. Så låt mig typ va. 
 
Bara för att jag har köpt tre ögonskuggspaletter och elva nagellack så tycker någon att de ska vara så onödigt och slöseri med pengar. Men för mig var de inte onödigt. För mig är de ett sätt för att utvecklas inom sminkning. Jag ska definitivt inte bli någon sminkfantast inom Yotube världen, absolut inte. Jag gör detta för min egen skull för att jag tycker om att sminka mig + att jag ville ha lite fler färger än dem basic jag redan har. 
 
Sen att jag har runt 20 stycken nagellack tycker jag inte är fel. För jag byter nagellack minst 2-3 gånger i månaden och jag har lärt mig att när de har börjat skava lite på några naglar så är det dags att byta. För annars ser det typ ohygigeniskt ut. Inte okej alls. 
 
Bara för att du har något att klaga på så behöver du inte alltid göra det. För ibland kan de såra personen du skriver till. Så tänk för gudsskull på vad du säger/skriver till folk. Dock så tog jag inte illa upp. Men man ska ändå tänka på vad man säger/skriver till folk. 

Kommentera här: