Snart iväg & jobba!

Min senaste bild på instagram @liinaasandii
 
Just nu så sitter jag & invntar tiden så att jag kan byta om & cykla mot jobbet. Tur för att det är ett kort pass. Annars hade jag inte orkat de typ. Regnade dessutom för en stund sen. Men nu verkar solen skina lite (y). 
 
Imorgon så ska jag på min chefs bröllop, ska bli trevligt :) Ska gå dit med en kollega & hennes kille. Ville inte direkt gå dit själv & känna mig som ett freak :/. Så jag hoppas att det ska bli bra. Just nu så letar jag skjuts hem. Har frågat en annan kollega & hopppas på att hon o hennes kille kan skjutsa mig hem. Min pappa var inte sådär över intresserad på att hämta upp mig någon gång sent på kvällen/natten. Så jag kollar runt lite bland kollegorna om dem kan köra mig. Får se hur det blir. 
 
Så imorgon blir det att stiga upp i hysad tid så att man hinner duscha, fräscha till sig osv. Ska möta min kollega & hennes kille utanför kyrkan vid halv tre så att dem kan skriva under kortet jag köpt till presenten. Blir liksom mer personligt då än att jag skulle skriva in deras namn. Sen så tycker jag det är trevligt med ett kort än att skriva direkt på presenten vem det är ifrån. 
 
Nä nu så ska jag chilla en kort stund till innan jag klär på mig & beger mig mot jobbet. Tur att jag har nära idag hehe. Men ni får ha en fin fredagskväll, så ska jag försöka att ha en bra kväll på jobbet. Kram på er :)

Kommentera här: