Söndag..

Mina två senaste bilder från instagram. @liinaasandii
 
Vaknade vid typ tio över tio eller något. Hade fått ett Facebook meddelande av min ena syster att jag inte ska lägga ut så mycket, liksom dela osv. Men jag tror hon syftade mer på alla mina statusuppdateringar på om hur jag mår. Men jag känner att jag ville uttrycka om hur jag känner mig osv. Fast det är inte alltid så lätt precis.
 
Så någon gång ibland får jag något meddelande från henne att jag har gjort något som hon inte gillar eller att hon vill att jag ska ta bort något för allmänhetensskull osv osv. Jag kan på ett sätt förstå henne, jag själv gillar inte heller när folk skriver ut en massa om sitt liv, men jag gör det inte hela tiden. Men aja hon påminner mig iaf ibland. Det är väl så man har systrar till, ni som har känner säkert igen er, speiellt om man är lillasyster, vilket jag är och det är inte lätt alla gånger. 
 
Annars idag så ska jag städa undan lite här hemma, slänga en del skräp o sånt. Blir mest att kasta skräp idag och sen senare diska innan jag ska laga mat senare ikväll. Så mycket skräp man ändå samlar på sig, vilket är sjukt. Jag samlar ihop två-tre kassar med skräp ibland och sen får pappa hämta dem och slänga på tippen. Det är ingen idé att jag slänger dem i vanliga sopprna här i föreningen för då kan det bli ett jäkla liv på dem andra. Blev det en gång när jag och pappa skulle slänga en kartong o då var de någon tant som klagade samt sa att så får man inte göra osv. Så ja nu har jag lärt mig. 
 
Ikväll blir det att kolla på Så ska det låta och efter det blir de att kollar på Maria lang filmen Kung Liljekonvalje av dungen. Nu sex söndagskvällar med start sen förra veckan så ska dem vissa Maria Lang filmer. Dock så har jag sätt alla dessa filmerna innan. Men de skadar inte att se dem igen, för dem är faktiskt bra. Jag gillar deckar eller vad man nu ska kalla dem. Så jag tittar gärna på dem :)
 
Nä nu ska jag städa undan lite innan jag gör mig lite frukost. Så ni får ha en bra dag så hörs vi en annan dag. Kram på er :)

Kommentera här: