Minnen från 2016 #6

8/8 - Blev en utflyktsdag med mamma denna dagen. Minns att vi åkte till Smygehuk & åt glass. Sen på vägen hem så besökte vi två olika handelsträdgårdar, mycket trevligt. Sen senare på dagen så åkte vi till Västra Vemmerlöv för att fika på deras sommarcafé, mycket trevligt, pappa var med under fikan också :)
 

12/7 - Inför Londonresan så köpte jag mig nya sandaler pga att mina förra sandaler var slitna + lite sneda pga många många användningar av dem. Så det var dags nu att skaffa nya, passande då inför London resan. Blev även ett par lättvikts skor, väldigt sköna är dem. Sandalerna blev från märket Rieker & skorna från Tiamo.
 

23/8 - Blev en liten spontanare att jag bjöd mamma på middag denna dagen på rusen & 2. Det var mycket uppskattat av henne att jag bjöd henne. Ibland blir de så att jag bjuder henne på middag. Men ja inte allt för ofta, någon gång när jag tycker de passar helt enkelt :)

9-13/8 - Under min sommarsemester så blev det fyra dagar hos min vän Stina & hennes sambo. Det var mycket trevligt. Stina visade mig runt lite i Göteborg där dem bor, vi kollade även på lite film o sånt. Sen så sista kvällen gick vi & åt på en grekisk restaurang, väldigt trevligt :) Så ja dart var ett par trevliga dagar i Göteborg.

Kommentera här: