Fräsch lägenhet igen!

Finaste Nisse <3 (bilden har inget med inlägget att göra)
 
För en stund sen så åkte pappa iväg med en del skräp som vi har tömt min lägenhet på, men även som jag haft sen innan. Så de ja de kändes skönt att fått de avklarat på något sätt. Nu är det fint tills imorgon då min vän Stina och hennes sambo ska komma hit på lunch. Vet inte vad vi ska laga, men de löser sig. 
 
Men nu så ska jag hoppa in i duschen, blev rätt så dammig av att städa. Därefter så tänkte jag ge mig iväg till affären för att panta lite pant som jag har. tar inte allt nu, men lite iaf. Sen så ska jag handla lite mat som jag ska äta nu ikväll. Blir nog något med potatis tror jag. Får se vad som finns. Som vanligt så handlar jag på Netto, mitt jobb. Tanken var att jag skulle gå dit. Men nu såg jag att klockan är mycket, så defår bli cykeln så de går lite fortare till affären. 
 
Duschade i och försig i måndags och mitt hår är inte så fettigt precis. Men det är lika bra att ta en ordentlig dusch nu när jag ändå ska duscha av allt damm o sånt man samlat på sig under städningen. Dock har jag lite disk och tvätta golven kvar att göra. Men jag är rätt så hungrig så att  duscha o sen till affären blir perfekt! 
 
Så ni får ha en super bra kväll för de ska jag ha framför en Wallander film på sjuan med start 22. Men nu känner jag att jag har lite brottom. Som tur är så ligger affären ca 10 minuter ifrån mig så de är lugnt. Mem vill ändå inte stressa. Kram på er :) 

Kommentera här: