Mager jul..

Min senaste bild från min instagram @liinaasandii
 
Nu idag på förmiddagen så har jag varit på Vellingeblomman med mamma. Vi var där inte så länge eftersom mamma skulle hinna jobba undan lite också. Men vi hann iaf titta runt på det mesta och jag köpte tre pepparkaksformar (bilden ovan) & två rullar julklappspapper. För som alltid så vill jag slå in mina julklappar själv. Blir roligaste så :)
 
Vid ett tiden så cyklade jag hem så att mamma kunde jobba ostört och sen dess har jag haft blandade känslor. Blir verkligen en mager jul när jag såg min lön. Så tragiskt, men vad ska man göra när man har varit sjukskriven. Jag hoppas att sjuklönen kommer snart med. Annars får jag helt enkelt gå till försäkringskassan och prata med dem o se vad som pågår osv. 
 
Nu så kollar jag på Ronny & Julia. Jag har julavsnittet kvar. Sen så blir de kanske en till julkalender, får se eller så blir det Skilda världar. Får se vad jag är sugen på. 
 
Ikväll blir det Paradise hotel som vanligt. Inga konstigheter där. Men nu ska jag se på sista avsnittet av Ronny & Julia. Kram på er :)

Kommentera här: