17 December 2015

 
 
Bild 1: Bio i Måndags med mina föräldrar :)
Bild 2: Fisksoppa hos mina föräldrar i Tisdags. 
 
Idag är det min fjärde dag av sex dagar denna veckan. Imorgon är jag ledig och då blir det fördt tvättid o därefter blir det julklappsshopping. Har en del klappar kvar att köpa. Så imorgon efter min tvättid så blir det att bege sig till stan för att fixa resten av klapparna. Finns inte direkt några roliga affärer i vår stad, men det är inte roligt att åka till Malmö själv. Så jag får göra det bästa situationen och hitta mina klappar här i stan. 
 
Nu så ska jag byta om för att cykla mot jobbet. Orkar knappt med att jobba just nu, men vad gör man inte för sina kollegor. Skönt med en ledig dag imorgon även om jag har en del att göra. Slipper iaf tänka på jobbet. Sen kickar jag igång en jobb helg. En del av jobbet på söndag blir med mitt ex.. Gäller då att hålla god ton och se glad ut. Annars lär man väl få f-n för de sen via fb chatten.. Suck..
 
Så ja nu blir det som sagt att byta om och cykla mot jobbet. 15.30-20.15. Nu köööör vi! 

Kommentera här: