Omåttlig populär idag.


Bild från min instagram @liinaasandii

Idag har jag varit omåttligt populär, förutom butiken jag har varit idag så har tre butiker viljat ha mig (Regementsgatan, Saluhallen & Västra hamnen). Reggan ville ha mig idag, Saluhallen imorgon 9-16, men då ska jag jobba på butiken nära mig (1315-2025) och Västra hamnen vill ha mig på fredag o måndag. Mer om dem dagarna får jag veta imorgon när dem har pratat med min butik. Så jag får se vad som händer där.

Imorgon innan jobbet blir de tvättid i tvättstugan och samtidigt jag har maskiner igång så ska jag diska o städa lite. Behövs verkligen. Hade önskat att jag var ledig imorgon, behöver en helt ledig dag för att städa min lägenhet o så. Så de få timmar jag får imorgon ska jag göra så mycket jag kan. Kommer stupa imorgonkväll efter jobbet. Typ lägga mig direkt när jag kommer hem. Känner att de är bud på det haha eller så. 

Nä nu ska jag snart gå o lägga mig. Så jag får all sömn jag behöver. Godnatt på er :)

Kommentera här: