Halleluja halv 12.. :)

Bild ur mitt arkiv!
 
Först vaknade jag kvart i 11, men som tur kunde jag somna om ganska snabbt igen och då vaknade jag halv 12 o det var så skönt. Men jag behöver minst 1 dag till för att känna mig mer utvilad. 
 
Annars idag ska jag inte göra många knop. Blir att kolla mest på film eller Rederiet. Får se om jag hittar någon bra film att kolla på. Igår gjorde jag det lite dåliga valet och kollade på min favorit film Titanic när jag var lite sådär lagom trött. Men jag hade velat kolla på den nu i typ flera dagar. Så igår blev det av och jag klarade att hålla mig vaken. 
 
Idag är det ju den tjugoåttonde och idag skulle jag o mitt ex haft 35 månader. Helt sinnessjukt om det fortfarande hade varit vi. Vi pratades vid lite i fredags och jag fick reda på ett och annat. Inget jag vill direkt skriva här. Men vi skulle ha träffats på kvällen, men det blev tyvärr aldrig av. Antingen att han glömde eller att han inte ville. Finns säkert en massa andra anledningar till varför. Men jag hade iaf ingen lust att fråga om varför vi aldrig träffades. Skulle säkert göra honom upprörd. Fast det var han som frågade om vi skulle ses när han ändå skulle ner ett ärende till Trelleborg. Aja det kommer säkert någon mer gång vi kan ses och prata ut. 
 
Nä nu ska jag hitta någon bra film att se och sen göra lite frukost. Så ni får ha en super bra dag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: