5 dagen i rad på jobb!

Bilder från min instagram @liinaasandii
 
Jag vet att det var ett tag sen jag skrev. Men jag har fått hoppa in på jobb i söndags, måndags och igår. Så snart har jag jobbat i en vecka i streck. Inget jag klagar på precis, men lite ledighet hade inte skadat. 
 
Idag så jobbar jag 15-20:15. Sen så jobbar jag imorgon 14:30-20:15, men innan dess har jag tvättid kl 7 och sen ett möte precis innan jobbet. Så det blir lite stressigt, men jag ska klara av det. 
 
Igår var en rätt så jobbigt dag.. Skulle haft 3 år med mitt ex om vi fortfarande var tillsammans. Så sjukt att tänka så.. Men som tur var så fick jag hoppa in och jobba för att en på jobbet sjukanmälde sig. Då slapp jag tänka på att det kunde varit 3 år o en massa annat. Annars så kände jag inget speciellt för dagen. Jag trodde typ att jag skulle börja gråta, men som tur gjorde jag inte det. Men han verkar inte känna något längre.. Men vad gör det liksom, ingeting! Men jag ogillar att han umgås med en utav mina förre detta närmsta vän som jag i för övrigt inte pratar någoting alls med. Bara tanken på att dem umgås gör mig fett irriterad. Sen är det massa därtill som jag är förbanad på, men som jag verkligen inte orkar ta här och nu. 
 
Nä nu så ska jag äta lite frukost framför Rederiet samt koppla av innan jag ska jobba. Ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, kram på er :)

Kommentera här: