Tillfälligt internet!

Bild från tidigare idag på min instagram @liinaasandii
 
Just nu har jag hittat ett internet här i trapphuset och jag får se hur länge jag kan ha det. Behöver inte kolla efter bästa internetet och sen köpa det, så det är ett + iaf. Annars idag så har jag städat en del i min lägenhet. Så just nu är det bara köket som är kvar att städa i ordentligt. Även bordet i strora rummet behövs frigöras från en massa saker. Ska även dammsuga igen samt torka golven. Har satt upp adventsljusstaken eftersom jag jobbar heldag på söndag så hinner jag inte sätta upp den på söndag. Så det mesta gör jag idag och imorgon så ska fönsterna putsas + att min julstjärna ska komma upp på ett lämpligt ställe. Mamma och pappa kommer förbi imorgon och hjälper mig när dem får tid.
 
För drygt 1 timme sen eller mer så frågade dem på butiken nära mig om jag kunde jobba 3h imorgon (14:40-17:40). Men jag fick säga att det skulle bli övertids timmar om jag skulle jobba imorgon. För när jag skulle jobba på Regementsgatan i tisdags så ringde butikschefen där upp min chef o frågade om jag kunde jobba där igår med, de gick bra men sen om jag skulle jobba mer i veckan så skulle det bli på övertid. Så jag lyssnar bara på vad min chef säger, liksom hon vet bäst. 
 
Nu resten av kvällen blir det att kolla på Skilda världar samt rita lite. Så ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi snart igen :)

Kommentera här: