3 blandade minnen från 2014!

2 bilder ur mitt arkiv, symboliserar lite till texterna!
 
17-19 feb - Skillinge med min vän David :)
 
I vintras när min vän David hade sportlov (v.8), så tog jag några dagars ledigt från jobbet och då drog vi till vår sommarstuga på Österlen i byn Skillinge. Det var ett par avslappnande och härliga dagar. Vi nöjt av våra lediga dagar genom att läsa och gå härliga promenader. Trotts dessa lediga dagar kunde inte jobbet låta bli att höra av sig till mig eller jag butiken på öster. Men sånt fick jag ta. Men annars hade vi sköna avkopplande dagar :)
 
17 juni - Jobbat 1 år på Netto :)
 
I somras firade jag att jag hade jobbat 1 år på Netto. Jag gjorde kanske inte så mycket denna dag. Var bara ett roligt minne att ha i min minnes burk. Idag har jag jobbat där lite mer än 1,5 år och jag trivas så otroligt bra :) Jag har härliga kollegor som uppskattar det jag gör och jag blir så otroligt glad över det. Så jag går inprincip med ett leende till jobbet varje gång jag ska jobba och det är ju ett gott betyg då :)
 
2 juli - Lär mig att bli trygg i mig själv!
 
Minns att jag fick hem en bok i brevlådan och jag bestämde mig för att bli trygg i mig själv. Gick inte så värst bra. Men det var i alla fall värt ett försök. Trodde verkligen att det skulle funka. Men man kan inte tro att allting kan funka, för då blir man bara besviken på det och kanske sig själv med. 

Kommentera här: