Festligheter hela helgen :D

Kanske ingen toppen bild, men den duger! 
 
Idag blir det fest hos min kompis Bea med min pojkvän, som också känner henne. Så det ska bli kul :) Så runt sju ska jag vara hos henne så att hon kan möta mig. Hittar inte så bra där hon bor. Men det ska iaf bli kul :)
 
Imorgon så fyller lilla jag hela 19 år. Så awesome :D Så det blir att fira med familjen och någon gång under dagen kommer älskling och firar mig lite och lämnar present. Ska bli kul att fylla år, så det är klart att man längtar :)
 
När jag kommer hem så ska jag göra klart kortet till presenten. För ikväll ska vi då hem till vår kompis Bea. Hon tar sin examen från folkhögskolan där hon bor och hon bor i en by som heter Östra grevie. Men det är en mysig by ändå. Men bild på min outfit kommer upp senare. Puss!

Kommentera här: