Väntar på bussen!

Just nu sitter jag och väntar på bussen som kommer 34. Så det är ett tag kvar tills dess.

Skulle ha varit o intervjua o så nu ikväll. Men blir inget av med det, för att min syster skulle med o hon känner sig lite dålig, så vi ska ta det nästa vecka.

Så ikväll blir det mys med mamma + att hon ska hjälpa mig med lite frågor till mitt PA. Så det ska bli kul + att jag har fått en till vuxen till mitt arbete. Har tre nu, men behöver fler. Annars är det mest ungdomar.

Ska diskutera lite med mamma o se vad hon säger. Men det blir nog bra (y). Imorgon får jag reda på om älskling klarade sitt körkort o jag är hel spänd på svaret. Han vägrar säga nu hur det gick på uppskrivningen igår. Men jag hoppas att det gick bra.

Skriver kanske mer ikväll. Annars får ni ha det så bra tills nästa gång jag skriver. Kram på er :)

Kommentera här: