Hiss/Diss 13/8-12

 
 
Ginas höstkollektion - Jag vill hissa deras otroligt bra höstkollektion för denna hösten. Jag har redan köpt tre av deras otroligt fina blusar (Vinröd, orange & grön) Älskar dem :). Så det blir en stor hiss till deras kollektion. Har hittat massa anat också som är snyggt, men jag får vänta med att köpa något mer där ifrån, även om de tar slut väldigt fort. Men de blir iaf en stor fett hiss! (y)
 
Isadoras nagellack - Jag älskar deras nagellack o på senast tiden har jag köpt tre st av deras märke och jag älskar alla tre. Dem torkar snabbt o ser så snyggt ut på mina naglar. Det är dessutom ett bra märke när man har brotom tillexempel, för de torkar så snabbt o bra. Så det blir en dunder stor hiss till deras otroligt bra nagellack :)
 
 
 
 
Malmöfestivalen - I år är Malmöfestivalen inte så bra som de har varit några år tidigare, som tillexempel förra året då var det jättebra. Men i år är de inte så jättebra. Så det får faktiskt bli en diss där, även om jag gillar att festivalen är i en vecka. 
 
 
Kärleksbråk - Jag hatar kärleksbråk om något, de gör väl alla ändå.. Men jag har varit med om de nyligen och jag vet att de var fel o allt. Men jag vet att vi kommer att klara oss igenom det. Så det blir en stor fet och då menar jag fet diss!!
 

Kommentarer:

1 Emma:

Inspireras du av andra bloggars inlägg?

Svar: Ja de gör jag väl... Men det är ju ett fritt land över vad man får skriva på sin blogg eller är de lag på att bara en blogg får ha hiss/diss eller vadå?
Lina Sandell

2 Emma:

Vet inte om du fick min kommentar eller bara inte vill svara. Men inspireras du av andra bloggars inlägg eller?

3 Emma:

Inte sagt det är en lag eller st du inte får göra det?
Liknar ju bara ett annat inlägg med samma saker och hur inlägget är uppbyggt^^
Inte så konstig du tar "inspiration" från andras bloggar.

Svar: Aha okej. Men låt mig isf ^^
Lina Sandell

Kommentera här: