Min Valborg är räddad! :)

Bild från Valborg 2008!


Som rubriken lyder så är min morgondag räddad och det blev den för cirka 2 timmar sen och det blir att fira Valborg med älsklig, hans vän Hanna o hennes kille Adam. Så det ska faktiskt bli kul att ha någon att göra på Valborg, annars så sitter jag hemma eller så har vi haft gäster. Så det ska bli kul :)

 

Men innan jag ska iväg och fira med dem så ska jag gå i skolan från vid 9 till 2 och därefter ska jag hem och fixa mig + äta lite. För att sen dra iväg vid 6/7 och träffa dem andra :)

 

Så jag är rätt så nöjd över att jag har planer inför morgondagen, men det blir inte till att supa. Utan jag går dit för att ha kul och inget annat.

 

Men nu ska jag se klart ett avsnitt av en serie jag kollar på och sen blir det att sova 7 kvart i timmen för att sen gå upp vid kvart i 6 imorgon. Men jag önskar alla mina läsare glad och trevlig Valborg. Sup inte skallen av er, utan ha nu super trevligt :)

Kommentarer:

1 Isabellasphotographing:

haft en bra helg? :)

kram

Kommentera här: