Liten uppdate!

Bild från weheartit! :)


Idag har jag varit vaken sen vid 6 tiden typ och jag fick 3-4 timmars sömn inatt. Så de kändes tungt att vakna vid sex och sen vid halv sju kolla jag på en Astrid Lindgren film som de visade på TV4 och sen har jag hunnit med att kolla på tre Beck filmer och det blir förmodligen en till nu strax och där efter blir det att duscha, fixa mig och måla naglarna :)

 

Vid sju kommer 2-3 vänner till mig hit + en vän till min vän Emmy, så de ska bli kul. Men innan dess ska jag då ha duschat o fixa mig. Jag ska även hunnit med att göra välkomstbålet. Men det ska jag nog hinna med. Om jag hinner så ska ni få lite bilder på kvällens outfit senare och även på naglarna.

 

Men nu så ska jag nog kolla på en Beck film till. Så vi hörs nog senare framåt kvällen. Puss på er så länge! :)

Kommentera här: