Årsresumé del 2!

Nu kommer årsresumé del 2 :)



I början av Juli månad så hade vi en middagsbjudning här hemma och då kom syster Annas bästa killkompis och hans mamma hem till oss och det var kul och mysigt :) Så som man kan se på bilderna :P Äldsta syrrans ex pojkväns hund Stella fick 5 fantastiskt underbara valpar och de var så söta :) Kring pappas födelsedag så kom Annabus på besök och det var jätteroligt att träffa henne igen, vi ses så sällan. Men denna gången åkte vi till älskade Åkersberg för att vara funktionärer på en vandring de skulle ha och de var super kul. Vi träffade lite folk från vår år som också var funktionärer. Så de var kul :) Hade en mysig dag med Alex på stan med fika på Espresso House, mums och även kolla runt i affärer :)♥ Så Juli månad var en bra månad :D



I början av Augusti månad så åkte jag och mamma in till Malmö för en shopping dag samt en fika på älskade Espresso House. Fick en del fina kläder. Tack älskade mamma ♥ Åkte åter igen till vår sommarstuga sådär slutet på sommaren och de var mysigt den gången med :) Blev ett restaurang besök med mamma och pappa, de var mysigt och väldigt gott :) Gick även på den årliga Malmöfestivalen och då såg jag kören som min mamma sjunger i, Veronica Maggio och September. De var kul och alla gånger var jag med min trogna vän David. Vi hade de super kul :) Träffade min älskade vän Bea då under festivalen, de var kul för vi hade inte sätts på år och dar. Så de var super kul :) Innan skolan började igen så gick jag till frisören och klippte mig, slinga det och klippte lugg. Så jag var väldigt nöjd med det :) (y) Min äldsta syster fyllde år också och då var vi inne i Malmö och firade henne med att äta på restaurang och de var super mysigt :)♥ Sen precis i slutet av månaden så var jag på Palmfestivalen som äger rum i slutet på Augusti månad varje år i lilla hålan Trelleborg som jag bor i. Det var regnigt, men jag och mina vänner hade kul ändå. Så det var ett bra sätt att sluta denna månaden på :)



September månad var en fullspäckad månad. De började med typ att vi var borta ett par dagar runt mammas födelsedag och det var mysigt. Efter som att hon nollade i år så hade pappa fixat en resa till Öland på ett hotell med spa. Så alla tog varsin spa behandling och det var super skönt och hela vistelsen var sjukt mysigt och all mat vad super god :) Hade en mysigt dag med Alex och vi fotade en del bilder också och vi hade de väldigt kul :)♥ Vi var ute och dansade en kväll tsm och då var även vår vän Emmy med och vi gick på NRJ partyt på Baltiska hallen och vi hade de super duper kul. Kom i säng vid typ 3-4 på morgonen. Så kul hade vi det! :D♥ Så det var en toppen månad detta också :)



I början av Oktober månad så var jag och mina föräldrar på Espresso House när min näst äldsta syster jobbade. Hon hade typ nyligen fått jobb där och hon trivs där än idag :) Sommar värmen höll i sig så jag var i en park i närheten där jag bor och då fotade jag två bekanta vi känner och det blev bra bilder! :) Började prata med en underbar kille och de utvecklades till något alldeles underbar och vi blev så kär i varandra så den 28 Oktober blev vi tsm och jag är lycklig än idag :)♥ Jag var inte hemma på min näst äldsta systers födelsedag eller med på skolfotot och allt pga att jag åkte till Stockholm med David. Men anledningen var att vi skulle kolla på Brittan och de hade vi bestämt sen i Maj/juni månad och vi tog de dyraste konsertbiljetterna såklart. Men det var en otroligt bra konsert. Så Oktober månad var en bra månad ändå :)



I November månad så fick jag Iphone4s och min mamma klippte min lugg för första gången och de behövdes :) Jag fick ny jacka och skor, det var så sjukt behövt :) De både stormade och regnade en hel Söndags eftermiddag + kväll, inte kul och då fick stormen namnet Berit. Till Halloween på iv-valet så gjorde vi små skyltskåp med just Halloween tema och mitt blev inte så bra, för jag var borta första gången de skissade på hur ens eget skyltskåp skulle se ut. Men det blev okej ändå. Firade älsklings kompis Hannas födelsedag med middag hemma hos henne med hennes kille och två tjejkompisar till henne och det var kul och mysig :) Blev ägare till en iphone 4s, även min pappa :) Jag firade även en månad med min älskling med massor av mys hemma hos mig. Så denna månaden blev helt okej :)



I början av December så var de fin himmel på morgonen när jag var påväg till bussen. Senare på kvällen så sov delar av min klass och typ hela fotoB över på skolan och vi hade de kul :) Kollade på film och grillade korv. Lyckad kväll/natt :) Man hade iaf nära till skolan dagen efter (y) Beställde hem älsklings julklapp och även en tröja med en bild på oss och jag är så nöjd med tröjan :) Hade mysdag med Alex på stan, vi tog en frukost på stan och sen gick vi rundor i stan och kollade i affärer och där efter åkte vi hem till mig och åt rostmackor och spelade alfapet och innan hon skulle hem så bytte vi julklappar med varandra :) När vi gick på stan så blev vi intervjuad av Trelleborgs allehanda och vi hamnade i tidningen för de också :) Mamma klippte min lugg för andra gången och det blev lite för kort, så de har tagit tid för mig att vänja mig och de har jag inte gjort än. Men det får väl funka. Fick världens finaste julklapp av älskling och jag älskar armbandet :)♥ Frågade även 18800 lite saker, bara för skojskull och jag blev glad över svaren :) Så detta var en bra månad ändå och jag firade även två månader med älskling genom att vara ute och umgås med lite av hans vänner tsm med honom :)♥ Så denna månaden och året avslutar jag med lite goa vänner, men hellst skulle jag vilja vara med älskling.. Men att vara med några goa vänner är inte fy skam heller, men nu kommer jag inte få någon nyårskyss.. Som jag har väntat på de. Men hoppas på att få de nästa år istället. Men denna månaden var bra ändå. Fick finfina julklappar och jag är super nöjd (y)


Hoppas ni har haft ett bra år och hoppas ni får ett lika bra näst kommande år, kanske ett bättre år än detta. Men nu har ni fått se lite vad jag har haft för mig. Nästa år ska jag ha de ännu roligare. Men nu säger jag festa lugnt och gott ny åt alla finfina läsare. Puss :)♥


Kommentera här: