Årsresumé del 1!

I år tänkte jag göra en årsresumé i form av bilder och jag börjar med Januari till Juni och där efter kör jag Juli - December i del 2. Nu börjar det! :D



Under Januari månad så hände de inte så mycket. Jag fortsatte att studera vidare på Mediegymnasiet. Men innan jullovet tog slut så hann jag med en fotografering med några vänner och vi hade de kul. Sen så i slutet av månaden så hjälpte min kära vän David mig med att städa mitt rum, men ett par veckor senare så var de stökigt igen. Men tack för hjälpen iaf :)



Februari månad var en bra månad. Jag spenderade i skolans fotostudio tsm med min dåvarande bästa vän och det blev bra bilder som ni kan se, men det blev även bra bilder på henne också :) Sen så Blev jag bjuden till hennes 18års fest och då fick hon tavlan på bilden och hon blev faktiskt väldigt glad :) Sen i lite mer än mitten på månaden så åkte jag, mina föräldrar och Nisse till vår sommarstuga och vi var där över en helg. mysigt! :)



Mars månad hände de grejer typ. Syrran flyttade hemifrån så jag och David kom på besök hos henne efter att vi hade varit i skolans fotostudio och fotat lite egna bilder, men även till ett projekt jag hade då. De blev bra bilder iaf och de projektet jag hade just den gången vi var i studion var ANT och jag har ramat in min affisch och hängt upp den på väggen. Den hänger så fint där och jag är nöjd! :)


I April så blev det att fira påsk och det gjorde vi i vår sommarstuga som vi alltid gör till påsk. Men denna påsken så var inte mamma med. Hon var i Chicago med kören hon sjunger i och jag fick en Disney tröja och två par converse när hon kom hem! :) Spenderade även en del dagar tsm med David inne i Malmö. Härligt :) Sen så blev de vår på allvar och då blev de en del bilder tagna i trädgården :) Sen så fick man tandställning också som man ska ha i ungefär ett år. Man hann även baka en kväll med David sisådär klockan elva på kvällen. Tur att han sov över hos mig efter att vi var klara :) Men det var iaf en helt ok månad :)

 

Maj månad var en  otroligt bra månad. Jag spenderade många dagar inne i Malmö med min otroliga fantastiska vän David och vi hade massor med kul. Hann även ta en sväng inom Vellingeblomman en dag med mina föräldrar. Mysigt :) Så de var en toppen månad och sommaren var påväg med storm steg också :D

 

Juni månad var också en toppen månad. Började månaden med att fylla 17 år och då fick jag bland annat ett tele/macro objektiv och ett stativ :D Sen så var man på en dags praktik hos en fotograf på sydsvenskan och det var till mitt sista projekt i första ring :) De nalkades skolavslutning, men även student för min älskade syster Anna och det var en lyckad dag och jag tog massor med bilder! :) Till midsommar så firade jag den i vår sommarstuga tsm med mina föräldrar och Nisse. De var mysigt :) Gjorde mitt första besök på Strandbaden i Falsterbo tsm med David, kanske inte så stor hit. Men jag kommer nog ta mig dit igen någon vacker dag, men bara kanske. Vi hade de kul ändå :)

 

Del 2 kommer snart! Håll utkik! :)

Kommentera här: