Baka & dricka te :)

Bilder från min instagram @liinaasandii
 
Just nu så har jag tvättid och är snart klar. Ska bara få min tvätt torr för att sen kunna lägga in den i mina garderober osv. Sen vi ett tiden kommer bästa vän hit och då ska vi hitta något att baka i min fina rutiga bakbok eller någon av baktidningarna jag har. När vi har bakat klart så blir ju då att äta de samt dricka massa te. 
 
Annars idag händer inte så mycket. Blir mest att ta de lugnt ikväll och imorgon blir de kanske lunch med min mamma. Får se vad hon säger senare när jag ringer. Tänkte ringa ikväll efter att jag har varit med min bästa vän. De blir ju att vi går och handlar tillsammans så slipper vi "tjafsa" om vem som ska köpa vad osv vi kan bara dela på det när vi är i affären. Så vi ett tiden då kommer hon hit och vi umgås säkert till minst klockan fem-sex tiden. För att baka tar ju en stund också. 
 
Ska ner till tvättsugan om ca 20 minuter igen och då är förhoppningsvis större delar av tvätten torr och då blir de att ta upp den då samt lägga in den så att de inte ligger framme. Efter de blir de att fixa sig lite. Inte allt för mycket. Sen är de bara att vänta in att klockan blir ett eller ja att hon ringer på. 
 
För de mesta så tar de lång tid mellan varje gång jag o min bästa vän ses och de har varit pga att hon har haft mycket i skolan speciellt nu de sista året. Men sen så har hon haft andra saker att göra nu innan hon åker till England och ska vara där iaf hela augusti. Så roligt för henne :)
 
Nä nu ska jag vänta tills jag ska till tvättstugan och sen är de fullt upp tills hon kommer. Ha en super bra dag så hör vi :)

Kommentera här: