Lite shopping från thebodyshop.com 😊

 
Blev lite shopping från thebodyshop tidigare ikväll. Har länge kollat in lite grejer från deras sida, men inte riktigt blivit av att jag har handlat tidigare & dessutom fick jag 554,50kr i rabatt & det är inte så dåligt & då fick jag allt förutom Strawberry body butter (längst ner till vänster) till ett billigare pris. Så nu ska man lukta gott i mängder 😊 Allt skulle ha kostat 1940kr, men jag fick det för 1385,50kr. Känns bra att jag fick det till ett litet billigare pris 👍🏻
 
Så ja jag är nöjd med mina inköp. Dem sex översta produkterna är från deras vinterkollektion & jag hoppas att dem kommer att lukta gott. Sen så kan ni se att jag gillar mango & jordgubb rätt så mycket. Tycker att de är så fräscha dofter. Men tyvärr så var 400ml i jordgubben slut, så det fick bli den näst störta där. Blev ju även handkrämer från deras vinterkollektion, har rätt så torra händer under hösten & vintern. Perfekt då med lite annotlunda dofter då 😊
 
Om jag längtar tills paketet kommer? Svar JA! 😃 Jag älskar att få lukta gott, duschar alltid med duschkräm 👍🏻 Men det är sällan som jag smörjer in mig efterråt med body butter eller någon body lotion. Ska bli bättre på de 😊
 
Perfekt start på året ändå att få hem lite fäscha produkter 👍🏻 Kommer eventuellt att recensera vinterkollektionen & Pinita Colada body butter. Det är dem dofter jag aldrig har prövat förut, så det ska bli intressant o se om jag gillar dem eller inte, men det hoppas jag ändå att jag ska göra 😊

Kommentarer:

1 Tristan:

väntar på recensionen fortfarande av body buttersen

Svar: Jag har inte använt alla än. Så jag kan inte göra något recension än.
Lina Sandell

2 Sonja :

Bloggar du inte längre ? Tänkte så de senaste är januari 2019

Svar: Nrj jag tycker inte att det är lika kul längre.. Dessutom var det svårt att få läsare till den.
Lina Sandell

3 Anonym:

Jag hade gärna velat läsa lite nytt 🙂

Svar: Snällt sagt. Men har man ingen lust till att skriva eller ens ha inspiration till att blogga, varför ska man göra det då?
Lina Sandell

4 Anonym:

Nej jag bara sa de var kull att läsa de och de hade varit kul om du bloggat men inte att du måste .

Svar: Lät som att du ville att jag skulle, även om jag inte tycker det är så kul längre..
Lina Sandell

5 Anonym:

Nej man bara talar om att man hade velat de men inte att du måste men skulle du känna för de igen så kommer jag följa dig jag tycker om de du skriver

Svar: Blogga är inte riktigt min grej längre, så tyvärr..
Lina Sandell

6 Anonym:

Okej då vet jag de

Svar: 👍🏻
Lina Sandell

Kommentera här: