Inget internet!

Igår under dagen eller om det var i onsdags, minns inte. Men någon gång under de senaste dagarna så slutade mitt internet att fungera eller ja mitt o mitt.. Jag hade sen jag flyttat in tjuvlånat ett internet här i trapphuset. Jag vet inte om någon märkte något. Men iaf så funkar inget för mig nu. Så i nästa vecka ska pappa hjälpa mig o skaffa ett eget internet, svin dyrt typ runt 300kr. Orka! Men måste man så måste man.

Så nu under helgen har jag inget internet förutom 3G på telefonen. Får helt enkelt livnära mig på filmer resten av helgen eller läsa böcker. Men det ska gå bra ändå. 

Nu så tänkte jag om en stund cykla till affären för att handla lite mat för att fylla på frysen lite. Har dock ingen stor frys, men det får plats lite mer än ett litet frysfack som en vän till mig har. Tycker lite synd om henne. Men hon säger att hon klarar sig nästan precis. Jag har iaf fyra lagom stora. Fast jag kan ju inte köpa hem så mycket precis, lagom är bäst som vi säger här i Sverige. 

Ikväll till middag tänkte jag äta lax med pasta samt göra en egen sås på bl.a. Crème frech & citronpeppar, så gott. Så det blir att köpa lite lax också för att ha i frysen. Lax & ströbakad fisk är mina favoriter när det gäller fisk. Så gott :)

Nä nu ska jag plocka ihop min väska o sånt jag ska ha med mig till affären, sen så cyklar jag iväg. Ni får ha en fin fortsatt dag & glad alla Helgona helg på er. Kram :)

Kommentera här: