Födelsedag x2 🎈🎁

 
För ett tag sen tog jag mig en dusch & det var så så skööönt! Behövdes, mitt hår var alldeles tovigt samt allmänt kaos 😜 Så en dusch fick det bli 👍
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket. Har dammsugit, slagit in födelsedagspresenter & kollat på 2 stycken filmer ur Fjällbackamorden serien. Det blir kanske en till sen innan jag lagar mat. Jag har även hunnit vila lite idag + att jag sov till typ kvart i elva, så välbehövt! Inte så konstigt när jag kom hem vid 2 tiden inatt. Hade varit på middag hos mina föräldrar, dem hade bjudit hem ett par vänner på middag o så kom jag förbi eller ja pappa ringde mig om jag ville komma på middag 😊
 
Vid 17:08 smsa min chef o frågade om jag kunde jobba kväll imorgon, men tyvärr så sa jag att jag inte kunde & anledingen är för att min ena syster fyller år imorgon o det har varit planerat sen ett tag tillbaka att vi ska iväg till henne för att fira lite. Så det känns dumt att hoppa av nu för att jobba o dessutom har jag redan fyra pass på jobbet denna veckan, även om dem inte är jättelånga. Men jag hoppas att min chef löser det på bästa sätt hon kan. Ska iaf bli trevligt med lite födelsedagsfirande imorgon 😊
 
En annan som också fyller år fast idag är G 😚 Han fyller 27 år 🎈 Dock så har vi inte tärffats idag & jag vet inte om vi kommer göra det heller. Ingen big deal om vi inte gör det + att jag inte köpt någon present till honom. Vi brukar inte köpa något till varandra när vi fyller år, vi är ju trots allt inte tillsammans. Men igår så träffade jag honom & hans brosdotter Leah, liten livlig & pratglad 6åring. Hon frågade mig igår om jag skulle komma till G idag när hon fick veta att det är hans födelsedag. Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara henne.. Men det verkade som iaf att hon tyckte om mig trots att det var första gången som vi träffades 😊 Annars har jag hört lite om henne o hon verkar verkligen gilla G & vill att han ska göra massor för henne o de är ju kul 👍 
 
Angående varför G hade med sig sin brosdotter igår var för att han passade henne + att dem skulle hämta hunden han passar åt en bekant lite då o då. Jag passade hunden åt honom från i onsdags till igår då & det har fungerat bra, trots att jag fick hoppa in på jobbet i fredags. Cyklade bara hem om på min rast för att gå ut med hunden som för övrigt heter Händel. Han blev så glad när G kom igår, liksom så glad att han hoppade jämfota o en massa annat 😃
 
Senare ikväll blir det att kolla på Ex on the beach. Standard varje söndag & torsdag nu. Ibland har jag typ inget liv sön-tors. Måndag är det Vår tid är nu kl.20 på ettan & PH kl.22 på trean (även tis & ons). På tisdagar är det också Svenska Hollywoodfruar kl.21 på trean & på torsdagar är det Whalgrens värld kl.21 på kanal 5. Så ja det är med andra ord fullt upp 👍
 
Nä nu så ska jag nog laga mat, annars blir det typ försent sen om jag skulle kolla på en film till från Fjälbacka serien. Får nog tänka lite till vad jag vill äta. Har ju en del i kylen jag kan laga på. Blir nog lite fläskytterfilé som jag köpte tidigare i veckan, mums!
 
Så ja ni får ha en super fin söndagskväll så hörs vi snart igen. Kram på er 😊

Kommentarer:

1 Anonym:

G bara är han hemlig

Svar: Nej. Men jag är inte ihop med honom om du tror det. Blogga är inte min grej längre. Så rota inte i mitt privat liv längre.
Lina Sandell

2 Anonym:

Varför bryr du dig ens om att läsa här då om du skiter i bloggen. Hittar jag en blogg så har jag för fan rätt att läsa den och kommentera även om de är gamla inlägg. Jag kan inte veta att du inte bloggar mer tänkte du bara inte haft tid på ett bra tag. Inte att du slutat för hur fan ska jag veta det.

Svar: Du behöver inte bli sur. Men jag har ingen skyldighet att skriva i bloggen att jag har slutat blogga & nu vet du att jag har slutat & att jag förmodligen inte kommer att börja igen.
Lina Sandell

3 Anonym:

Okok

Kommentera här: