Upp tidigt imorgon!

(null)
Snygga skal från Ideal of Sweden jag beställde för inte alls längesen & i förra veckan fick jag hem dem. Super fina! 💕

Imorgon är tanken att jag ska upp tidigt för att städa lite. Men hallå vem går ens upp tidigt på ens lediga dag för att städa, jo jag tydligen haha 😅 Bättre de än att typ sova bort halva dagen. 

Varför jag väljer att gå upp tidigt är för att vid typ 10-11 tiden så ska jag o mamma iväg för att göra hennes födelsedagspresent. Heldag på stan med  shopping samt middag eller lunch. Tror det blir lunch. Det skulle även ingå ett biobesök, men det får vi göra en annan dag. Vi kan inte lämna bilen med all shopping i när vi är på bion. Så därför tar vi bion en annan dag. 
 
Jag hoppas verkligen att jag är ledig imorgon med. Liksom man vet aldrig när jobbet kan höra av sig o behöver min hjälp utöver mina inbokade pass då. Men imorgon hoppas jag på en ledig dag. Hoppas kan man alltid hehe.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade bredvid G imorse, mysigt ❤️  annars har jag diskat lite grann, kollat serie samt hämtat mitt paket från Discshop.se. Ingen sådär jättehändeserik dag, men det behöver de inte alltid vara. Men nu ikväll sen typ fem tiden har jag kollat på Trolltider, mysig kalender. Har några fåtal avsnitt kvar. Så jag tänker att jag kan kolla klart innan jag lägger mig.  Ingen idé att sluta kolla när det är så lite kvar hehe.

Så nu ska jag göra klart min julönskelista samt kolla klart på Trolltider. Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll så hörs vi snart igen. Kram på er 😊


Kommentarer:

1 Anonym:

Hur många skal behöver man hehe 😛

Svar: Jag tycker det är kul att variera 😊
Lina Sandell

2 Amanda :

Alltså varför ska folk klaga man får väll köpa hur många skal man vill

Svar: Ja men ellerhur. Alla har vi ju en egen vilja om vad vi vill göra osv.
Lina Sandell

Kommentera här: