Lite shopping från discshop.se 🎥❤️


(null)
(null)

Igår innan 16 så shoppade jag lite grann på discshop.se ❤️ Blev lite smått o gott 😊

Har dock inte sätt Love Simon eller Den blomstertid nu kommer. Men jag har hört att båda ska vara väldigt bra, så jag hoppas verkligen på det ✊🏻

Den otroliga vandringen filmerna tycker jag om, speciellt tvåan. Dem är lite sorgliga, så det lär säkert bli en o annan tår när jag kollar på dem. Mamma Mia filmerna är mycket bra & då tyckte jag att dem bör finnas bland mina filmer jag har hemma 😊👍🏻

Såklart blev det en julklassiker Tomten är far till  alla barn. En riktig julfavorit för mig. Ser på den ungefär 2 gånger kring jul. Lär nog bli att jag kollar på den i helgen 😊 Mysigt!

Utöver filmerna (bild 1) så blev det några julkalendrar, dock inte alla som är på bild 2. Discshop hade 5 för 300 på julkalendrar & visst jag hade Trolltider, Mysteriet på Greveholm & Pelle Svanslös sen tidigare, men det var den gamla designen jag hade, alltså dem gula fodralen & det passar ju absolut inte ihop med dem andra jag hade. Så därför blev det nya fodral hehe 😄

Eftersom det var 5 för 300 så valde jag 2 nytillskott kalendern från 2009 Superhjältejul & 2012 Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst. Minns att jag tyckte att Superhjältejul var helt ok när den gick, lite sådär rolig typ. Jag var  iaf  fast besluten att inte välja Sunes jul, jag tycker att  den är lite mesig. Visst vissa avsnitt är väl roliga, men i helhet tycker jag den är sådär. Så därför valde jag inte den. 

Perfekt att jag fick paketet redan idag, så snabb leverans. Men inte så konstigt när jag beställde innan 16 igår & gör man det så skickar dem ens order samma dag. Perfekt! 👍🏻

Kommentera här: